19. 3. 2018.

POSNE KREOSAN KIFLICE



- 400ml mlake vode
- 100ml ulje od koštica grožđa
- 1 suvi kvasac
- 600gr mekog brašna
- so po potrebi
- biljni namaz
- susam za posipanje


Uključiti rernu na 220C da se greje, jer testo i kiflice brzo budu gotove. U mlaku vodu dodati kvasac da se rastopi, pa dodati brašno, so i ulje. Zamesiti meko testo koje se ne lepi za prste. Odmah ga radite, ne ostavljate da podstoji testo. Podeliti na 6 delova testo i svaki deo razviti veličine plitkog manjeg tanjira. Mazati izeđu svakog reda namazom od ulja. Zatim sve razviti koliko god može veće i opet namazala preko celog testa. Podeliti na koliko vi želite. Ja sam podelila na 24 dela. Odozgo sam namazala uljem i posula čurokot. 


Kada sam ubacila u rernu smanjila sam na 190C i peklo se tačno 20 minuta. To nije striktno jer svačija rerna radi drugačije, pa se vi uklopite sa vašom rerno kako vama odgovara.

Zaista su predivne, uvećale su se i više nego duplo. Meke, lisnate, korica hrskava..... Savršene , a samo brašno i ulje.


Нема коментара:

Постави коментар